zaterdag 15 augustus
Elk jaar op de 3e zaterdag van augustus. In 2026 al weer de 32e editie, op 15 augustus.
Vorig jaar waren er zeker 2000 oldtimers en ca 25.000 bezoekers.
De gehele doorgaande weg staat vol met oldtimers. De buurt achter de brandweerkazerne staat vol met o.a. vrachtwagens. Het grote weiland er tegenover staat vol met tractoren, auto's, enz.
Gratis entree voor deelnemers en bezoekers (alleen voor parkeren vragen we een kleine vergoeding)